Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
24 maj, 15:49 8 kommentarer
Orientering
Grön/Vit-grupp:
Tisdag 25 maj är det träning vid Åsbro eljusspår. Samling vid klubbstugan klockan 17:45 (Elin finns på plats om någon vill samåka) eller klockan 18:00 vid elljusspårets södra start (mot Åsbro City, ej Knottebo).
Välkomna!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Jakob Eriksson 25 maj, 06:30
Frans kommer.
Jens Lund 25 maj, 10:15
Mira och Love kommer
Anders O 25 maj, 11:06
Algot kommer
Fredrik Nordgren 25 maj, 12:31
Marianne, Josephine och Amelia kommer
Jennifer 25 maj, 19:59
Otto kommer
Robin Tonström 25 maj, 23:35
Scott kommer och hoppas på att kunna springa med Elin då pappa jobbar.
Jakob Eriksson 26 maj, 11:49
Frans kommer inte. Han har blivit sjuk.
Anders O 26 maj, 16:04
Algot har blivit sjuk så han kommer inte :(